Sinds maart 2019 versterkt Ronald Zwager het team van FiLogic. Hij pakt dezelfde werkzaamheden als Jitske op, dus de kans is groot dat je nu ook Ronald aan de telefoon krijgt als je ons belt.

Vol energie

Wanneer Ronald niet aan het werk is, werkt hij graag met zijn handen. Hij woont samen met zijn vrouw en twee kinderen in Oegstgeest, in een oud huis. Daar klust hij graag aan of aan één van zijn oldtimers. Daarnaast is hij – samen met zijn gezin – een fanatieke water- en wintersporter en rijdt hij paard.

Verandertrajecten

Ronald neemt heel veel ervaring mee naar FiLogic. “Ik heb een technisch bedrijfskundige achtergrond en heb diverse functies gehad in inkoop, logistiek, verkoop en trainingen. Dat laatste vond ik erg leuk om te doen en dan vooral wanneer het gaat om ‘verandertrajecten’. Dat is een rode draad in mijn carrière. Bij veel bedrijven heb ik projecten geleid op het gebied van organisatiecultuur, resultaat- en klantgericht werken, software implementaties. De laatste jaren heb ik mij meer gericht op het MKB. Ik ben erg pragmatisch ingesteld en dat komt hier goed van pas. De open en directe communicatie en het rechtstreekse contact met de directeur spreekt mij vooral aan.”

Missie geslaagd

Bij verandertrajecten krijg je vaak te maken met weerstand. “Mensen willen niet snel veranderen. Aan het begin van een project, hoor je bijvoorbeeld: ‘waarom moet ik dan dingen anders doen?”. Als ik dan aan het einde van de rit de feedback krijg dat men prettiger werkt en het makkelijker gaat, is mijn missie geslaagd! De weerstand is weggenomen. En daar ben ik dan best trots op,” vertelt Ronald.

Klanten helpen met hun groei

“Via een gezamenlijke klant kwam ik in contact met FiLogic. Ik was meteen enthousiast en dat was gelukkig wederzijds. Ik richt mij voornamelijk op klantondersteuning, ze wegwijs maken in het systeem, hun vragen beantwoorden en ze begeleiden. Daar krijg ik energie van. Ik vind nieuwe technologieën, dingen uitzoeken en problemen oplossen leuk.” Ronald werkt graag resultaatgericht. “Bij FiLogic zie je direct het effect van wat je doet. Ze combineren huidige technologieën en blijven deze door ontwikkelen en daarin zijn ze vooruitstrevend. Daarbij is het TMS ook nog eens enorm klantvriendelijk. Alles is erop gericht om voor onze klanten het beste resultaat, passende bij hun onderneming, te behalen.”

Wil jij een keer een kop koffie drinken met Ronald? Neem dan hier contact met ons op!