Administratie
Documentatie

Web Portal gebruiker aanmaken
Het is mogelijk om je klanten via de web portal toegang te geven tot hun eigen transportopdrachten en eventuele bijlagen. Hierdoor stel je jouw klanten in staat gegevens in te zien zoals historische transportopdrachten, bijbehorende transportprijzen, dieseltoeslagen, etc. Ook kunnen jouw klanten zelf vrachtbrieven en andere digitale documenten inzien en downloaden. In deze handleiding lees je hoe je een account voor een van jouw klanten aanmaakt.
Een Web Portal gebruiker aanmaken
- Navigeer in het tab menu naar Systeembeheer
- Selecteer in het linker navigatiemenu naar Gebruikers.
- Klik op het Nieuwe Gebruiker icoon, links boven in het commando menu
- In het dialoog dat verschijnt, vul de inlognaam (e-mailadres) en volledige naam in.
- Klik op het Beveiliging in het Tonen menu.
- Selecteer bij soort gebruiker de optie “gelimiteerde web portal gebruiker”
- Selecteer bij Toegang tot opdrachtgever(s) de opdrachtgevers waarvan deze gebruiker de transportopdrachten mag inzien.
- Klik op “opslaan” om de gebruiker op te slaan
De nieuwe gebruiker ontvangt vervolgens binnen enkele minuten een e-mailbericht maar daarin zijn of haar nieuwe wachtwoord. Nadat de nieuwe gebruiker is ingelogd, kan hij of zij via het account-menu zelf zijn of haar wachtwoord wijzigen.
Ook interessant
Meer over Administratie
Niet gevonden wat je zocht?
We helpen je graag verder
- Mail onze supportafdeling
Testimonials
Star talk
De mening van onze klanten betekent veel voor ons. Wij geloven in samen starten, samen groeien en samen ontwikkelen.
De feedback van onze klanten is dan ook de belangrijste input voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten binnen het Filogic TMS. Zo weten we zeker dat het aansluit bij jouw wensen.